UWAGA!

Wpisy są troszkę dalej, przesuń w dół

Tekst

Pamiętajcie, aby zostawić po sobie ślad!

W STRONACH wymienione są 3 blogi. Pierwszy jest mój, drugi mojej blogowej BFF na Pingerze. Wpadnijcie na nie, bo te blogi są naprawdę genialne!

Tekst

Gdy blog zyska większą popularność, zamierzam udostępnić tu swoje opowiadanie!

Chcesz miłości, która Cię pochłonie. Pasji i przygody.
A nawet szczypty niebezpieczeństwa.

Profil

❃ 18 lat ❃ gotowanie, pieczenie ❃ kochająca lato ❃ mająca smykałkę do organizowania, zarządzania i planowania

Obserwatorzy

Odwiedzam

Translate

Szukaj

Archiwum

sobota, 9 kwietnia 2016

Mój dzień!



No hejo!
Mam pomysł, tylko nie wiem czy Wy byście coś takiego chcieli… :/ Chodzi mi o „Poznaj mnie”. Co Wy na to? :D Moglibyście się czegoś o mnie dowiedzieć, bo mimo tego, że każdy jest anonimowy, to jednak miło jest, gdy możesz z tą anonimową osóbką dzielić wspólne zainteresowania! Mam rację? No pewnie, że mam! :D Żarty mnie się dziś trzymają, wybaczcie… :(
Co dzisiaj się u Was działo, hmm…? Ja dzień spędziłam całkiem dobrze… Wczoraj „poszłam” spać o 22.00, jednak obowiązek fanki TVD (The Vampire Diaries) i TO (The Originals) musiał zostać spełniony. Przedtem pisałam też z najlepszym przyjacielem, o którym na pewno zamieszczę posta. Czytając opowiadania na Wattpadzie (to moje konto: https://www.wattpad.com/user/Kamyczek15) czekałam na godzinę 2.00 w nocy, aby czytać, komentować i serduszkować tweety aktorów z obsady TVD. O godz. 3.00 zaczęłam robić to samo co przy serii TVD, tylko że teraz przy TO, i robiłam to aż do 4.10… Jako, że wkręciło mnie kilka opowiadań nie było mowy, abym zasnęła! Dokończyłam 3 opowiadania i dopiero wtedy ułożyłam się do spania (było gdzieś parę minut po 5.00).
O godz. 8.30 tata przyszedł mnie obudzić… Zajęło mu to 8 minut, a zawsze wstaję już po odgłosie zbilżających się kapci rodzica. No ale dzisiaj dogorywałam… Czułam, że otworzenie powiek może mnie przerosnąć… I się nie myliłam… No ale jak już wstałam, oporządziłam poranną toaletę oraz zjadłam śniadanie, ubrałam się i wraz z tatą pojechałam do jego pracy.
Tam chwilę pogrzebał przy aucie, a chwilę później skierowaliśmy się do najlepszego sklepu ever *.*: do Modeki! Jest to sklep z akcesoriami motocyklowymi (tak, mój tata jeździ na motorze :D). Uwielbiam tam przebywać…
Ten sklep jest tak fajnie urządzony, do tego zapachy kurtek, widok rękawic, butów, spodni i przede wszystkim kasków, sprawiły, że zapomniałam o bożym świecie. Ja tam na motorze nie jeżdżę, gdyż mama na pewno by mnie za to zabiła, ale jeśli skończę 18 lat i będę na tyle samodzielna i odpowiedzialna (no i jeśli będę miała pieniądze) spełnię swoje marzenie i zacznę jeździć na motocyklu.
A najśmieszniejsze jest to, że w tym sklepie znajdował się najlepszy sprzedawca-kierownik sklepu-motocyklista, wygrywający zawody. W dodatku był szalenie miły, zabawny i sympatyczny (no dobra, przyznam się, ale był też szalenie przystojny *.*). Tata porozmawiał sobie z…
Mniejsza o imię, nie można tego przecież w Internecie wyjawiać. Przyjmijmy, że był to… Dawid.
No to mój tata rozmawiał sobie z Dawidem o jego wyścigach motocyklowych, o GRAND PRIX, o jego wypadkach, o swoim sprzęcie… Dawid polecił świetne rękawice i buty, no ale jak to powszechnie wiadomo: bezpieczeństwo też ma swoją cenę. W między czasie też się wtrąciłam, dodałam coś od siebie i za każdym razem zostawałam obdarowywana przepięknym uśmiechem. *.* Trochę poprzeglądałam katalogi     i znalazłam coś świetnego! To buty, na które zamierzam uzbierać!
Mają usztywnioną kostkę, oddychający materiał, antypoślizgową podeszwę. Strasznie mi się podobają! Kosztują 370 złotych... :/

To napiszcie, czy chcecie „Poznaj mnie”, jak Wam minął dzień, jak podobał Wam się mój dzień i co sądzicie o butach! :)
Papapa! :*

3 komentarze:

  1. Tak, zrób poznaj mnie. Buty są boskie! <3 Ja chyba nie odważyłabym się usiąść na motor. Kiedyś miałam taką okazję- nie zrobiłam tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delena always and forever9 kwietnia 2016 22:10

    Interesujący dzień, ja każdy muszę poświęcić na powtórki do egzaminu :-( Motor sama go mam i nie oddałabym go,chyba,że na lepszy :-) Buty boskie :-D Jak najbardziej zrób poznaj mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam dziewczynę, która lubi motory, więc to coś nowego. Zrób poznaj mnie, bo prawie nic o tobie nie wiem,a chciałabym poznać Cię lepiej. Buty nie w moim stylu, ale o gustach się nie dyskutuje :) Miłego dnia
    Ally

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.