UWAGA!

Wpisy są troszkę dalej, przesuń w dół

Tekst

Pamiętajcie, aby zostawić po sobie ślad!

W STRONACH wymienione są 3 blogi. Pierwszy jest mój, drugi mojej blogowej BFF na Pingerze. Wpadnijcie na nie, bo te blogi są naprawdę genialne!

Tekst

Gdy blog zyska większą popularność, zamierzam udostępnić tu swoje opowiadanie!

Chcesz miłości, która Cię pochłonie. Pasji i przygody.
A nawet szczypty niebezpieczeństwa.

Profil

❃ 18 lat ❃ gotowanie, pieczenie ❃ kochająca lato ❃ mająca smykałkę do organizowania, zarządzania i planowania

Obserwatorzy

Odwiedzam

Translate

Szukaj

Archiwum

wtorek, 5 kwietnia 2016

Powitanie!

Hej!
Mam na imię Kamila i mam 15 lat. O mnie w skrócie:
  ♥ Blondyna! Uwielbia czytać książki, robić profesjonalne zdjęcia, zajmować się dzieciakami, słuchać muzyki i tworzyć rozmaite prace pisemne. Nieprzyjemnie doświadczona przez ludzi! ☔

❤ Damona Salvatore, Ian'a Somerhaldera oraz Johnnego Deppa.

Motto: ♥ W sumie jestem lepszy w byciu złym gościem. ~ Damon

♥ - Nie chcesz się zakochać? - Kochałem. To bolesne, bezsensowne i przereklamowane. ~ Damon ♚

♥ Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje! ~ Zakon Templariuszy ♛


Pochodzę z bloga: http://tinistasdieguistas.pinger.pl/  oraz http://brotherssalvatore.pinger.pl/
Kocham TVD i TO. Uwielbiam Delenę, bo jak tu nie kochać takiego związku z pazurem? :)
Tutaj dopiero zaczynam, dopiero zaczynam przygodę z Blogspotem... Mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie!
Papapa! :*

2 komentarze:

  1. Ale śliczny wygląd bloga! *.* Widzę, że uwielbiasz Delenę! Ja też ją kocham! :* I uwielbiam Defana, a Ty? :) Wpadnę na tamte blogi, które umieściłaś na górze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Daria :-) Super jestem ciekawa co tu będziesz miała :-)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.